Friday 24 November 2017

Hdfc Bank Forex Gren Delhi


Forex svindel: BoB, HDFC Bank, Axis Bank, andre står overfor Sebi-granskning for avsløring av offentliggjøring. Som en multisentralprobe fortsetter i det påståtte forexbaserte black money-saken som involverer tusenvis av rupeesceller, har kapitalmarkedsregulator Sebi og børser nå startet en undersøkelse av flere banker for eventuelle brudd på opplysningsnormer for børsnoterte firmaer. Av: PTI Mumbai Publisert: 18 oktober 2015 15:43 En delstatsdomstol i går utvidet med seks dager ED-varetekten om fire personer, inkludert en HDFC-bankmedarbeider, arrestert for hvitvasking av avgifter i Rs 6,000-crore remittances tilfelle av en Bank of Baroda (BoB) filial i Delhi. (AP) Som en multisentralprobe fortsetter i den påståtte forexbaserte black money-saken som involverer tusenvis av rupees-rupees, har kapitalmarkedsregulator Sebi og børsene nå begynt å undersøke flere banker for eventuelle brudd på opplysningsnormer for oppført bedrifter. Statlig Bank of Baroda og Oriental Bank of Commerce er blant de som står overfor granskingen, mens børsene også har søkt klargjøringer fra topplederne til privat sektor 8211 HDFC Bank og Axis Bank. En eldre tjenestemann sa at Sebi vil ta en avgjørelse om en formell sonde etter å ha undersøkt deres svar på notifikasjonene utstedt av børsene, men i utgangspunktet er regulatoren av den oppfatning at opplysningsnormer krevde at bankene skulle informere aksjonærene etter hvert som de ble kjent med de påståtte bortfallene på en del av enkelte medarbeiderne. På den annen side er bankene av den oppfatning at de ikke gjorde opplysningene til børsene da de økonomiske tapene viste seg å være 8216nil eller ubetydelige8217 på det tidspunktet, og offentliggjøring av disse sakene kunne ha negativt påvirket utfallet av internasjonale prober. Saken gjelder påståtte ulovlige pengeoverføringer som overstiger flere år til Hong Kong og muligens andre utenlandske lokasjoner, som ble avvist som betalinger for ikke-eksisterende import, men det oppstod bare denne måneden. En delstatsdomstol i går forlenget med seks dager ED-varetekten om fire personer, inkludert en HDFC-bankmedarbeider, arrestert for hvitvasking av penger i Rs 6,000-crore remittances-saken av en bank av Baroda (BoB) - gren i Delhi. Separat var utenlandsk valuta verdt Rs 550 crore overført via 11 enheter til Hong Kong på grunn av å foreta importinnbetalinger fra en Ghaziabad-avdeling i Oriental Bank of Commerce i 2006-10. Saksene blir undersøkt av CBI, ED, Inntektsskatteavdeling og SFIO, blant annet byråer. Som de fleste bankene hvis navn er kommet opp, er børsnoterte enheter, har regulator Sebi bedt om at børsene søker etterklaringer fra dem og har også innledet en intern gjennomgang av saken. Dessuten kunne Sebi også kontakte andre byråer for deres hjelp, tilføyet den offisielle. Axis Bank var blant annet ikke i ferd med å svare på varsel fra børsene, mens HDFC Bank sa i sitt svar at saken ble undersøkt internt på topp prioritet, og det utvider fullt samarbeid og støtte til myndighetene i sine undersøkelser. Oriental Bank of Commerce sa at en mistenkelig transaksjonsrapport ble sendt til Financial Intelligence Unit (FIU) av banken, og en politisk klage ble også arkivert. Imidlertid er de fleste bankene ennå ikke til å svare på direkte spørsmål om hvorfor disse sakene ikke ble offentliggjort på børsplattformen til fordel for investorer, slik det er påkrevet under noteringsnormer. Det mest detaljerte svaret hittil er kommet fra Bank of Baroda, som sa at saken kom til i varsel i juli 2015, hvoretter den bestilte interne undersøkelser, og saken ble også rapportert til CBI, ED og finansdepartementet. Imidlertid trodde banken at det ikke var hensiktsmessig å opplyse det samme til børsene8221 på det tidspunktet fordi det ikke var noe økonomisk tap, eller det kunne ha vært 8220insignificant8221. Dessuten ble det antatt at det var riktig å vente på det endelige utfallet av undersøkelsen, da sondene fra bank8217s internrevisjonsavdeling og de undersøkende byråene ble pågått, sa banken i svaret på klargjøringene etterspurt av overvåkingen og tilsynsavdeling av BSE. Send penger til India fra: Send penger til India med oss ​​Remit2India er den perfekte løsningen hvis du vil sende penger til India. Online pengeoverføring gjennom oss vil hjelpe deg med å sende penger på den raskeste måten som er mulig. Du kan gjøre en pengeoverføring til India for familiebehov, investeringer, lånebetalinger eller å kjøpe eiendom. Du kan sende penger fra hvor som helst med muligheten til å sende penger via ACH, Online Transfer, Netto Bankoverføring eller Wire Transfer Paymodes. Hvorfor overføre penger til India med Remit2India Vi tilbyr de beste valutakursene og lave kostnader, noe som gjør oss til det riktige valget for deg å overføre penger til dine kjære. Våre eksepsjonelt raske tjenester overfører beløpet så snart som mulig. Du får beskjed omgående hver gang en transaksjon finner sted. I tillegg kan du sette opp betalingsvarsler for dine vanlige innbetalinger. Vi kan til og med sende deg påminnelser, og når du sender penger til India sammen med oss, kan du spore pengene dine umiddelbart. Med overføringer fra 24 land og i 10 valutaer, er Remit2India det beste valget for pengeoverføringen til India. HDFC Bank New Delhi Anmeldelser Arbeider som Relationship Manager i HDFC Bank. Håndtering av Forex og selskapets krav, Ansvar og tredjeparts produkter på avdelingsnivå. Opprettholde Forholdet med HNI-klienter mot oppbevaring av kunder og maksimere lommeboken med banken. Tidlig levering av banktjenester med skikkelige og etterspurte løsninger på kunde Spørsmål ved å møte kundenes forventninger. Sterk og effektiv forholdsbygging og mellommenneskelige ferdigheter. Det er ingen ulempe for profilen. Gledelig realisering HDFC. bank HDFCBankCares for å trekke vedlikeholdskostnader etter 5 år. Du suger. Svært irritert fra tjenestene dine. Stopp mobbing kundene dine. Haven039t forventet dette fra dere. HDFC trekker penger fra kundenes konto for å fylle lommene og kaller dem vedlikeholdsavgifter. Wow, hva en flott måte å fylle sine egne kontoer på. HDFCSucks ItneBureDinAaGayeHainInke WorstBankEver Råd til ledelsen Vennligst slutte å plage kundene dine

No comments:

Post a Comment